Sunday 14 April 2013

Bosan

Hari ni aku xde buat apa2... bosan... member semua dah balik ... tinggal aku , kwei , Vivian dan manager Tuan Haji Ahmad. Tadi terserempak dengan manager terus dia ajak aku jalan jalan ... dia pon bosan barangkali. Cuaca x baik sangat hari ni... hujan.. tapi redah jugak laaa... selepas masuk kedai baru aku tahu semua barang kat sini mahal. Yang menyakitkan hati semua buatan China.. chetttttt.... terus jadi hilang mood...

Jalan punya jalan nampak satu kedai mainan.. bolehlaaa ada discount sikit... kena laaa beli jugak.. ini benda wajib aku kena beli untuk dua orang anak aku tu... xpelaaa .. walaupun mahal... senyuman dorang masa aku balik nanti dah cukup berbaloi...

Bandar Auckland ni pon dah dikuasai oleh orang asia dah.. makan pon asian food yabg banyak... sama macam Sydney gak... aku still rasa macam kat Hongkong...

Sebenarnya kerja aku semalam dah habis... selalunya hari ni balik... tapi masa BAM booking flight .. diaorang book hari Ahad balik sebab Malaysian airline flight xde hari Isnin. Bila Kwei dan Vivian masuk final.. kenalaa tukar semua...

Masa aku tulis ni , aku ada kat kedai kopi.. ada wifi ... canteekkkk... biasalaaa bila dah minum sorang.. Hand phone laaa jadi peneman...

X sabar nak balik esok

No comments:

Post a Comment