Friday 19 August 2016

Dato Lee Chong Wei tetap pilihan saya

# lebih kurang 1 jam lagi , pertarungan yang dinanti nantikan seluruh dunia akan berlangsung. Ramai yang mengatakan ini munkin pertemuan terakhir diantara mereka . Cukup mendebarkan.

Aku bukanlaa sangat arif dalam permainan single, tapi jangkaan aku DLCW kali ini mampu menewaskan Lin Dan. Alasan aku berdasarkan persembahan LD dalam edisi olympics kali ini yang aku rasa tidak seperti lazimnya. Agak berhempas pulas untuk menang dengan pemain India pada suku akhir.

Aku ada tanya Partner in crime aku ( rashid ) pasal game LD kenapa camtu... dia kata LD banyak main defence jer... takda attack.. strategi dia ker...????... semua orang tau LD seorang pemain yang penuh dengan muslihat... itu yg aku takut ....

Apapun aku tetap harap DLCW menang malam ni....

No comments:

Post a Comment