Friday 19 August 2016

Terima Kasih

Rasanya kebanyakan kita x cukup tido hari ni. Semua tengok game penentuan Gold semalam. Cukup mendebarkan .

Pada awalnya aku rasa memang pasangan kita boleh menang dengan pernainan yang menarik. Cukup teratur. Game kedua ada sedikit hilang keyakinan.

Game ketiga laaa yang banyak membuatkan semua orang jadi x tentu arah. Mata saling berkejaran. Both pair cuba merapatkan jurang mata . Sama kuat . Pada suatu ketika kita sudah mendahului dan hanya satu mata saja lagi untuk dapat Emas. Sayang bukan hak kita.

Lepas game aku semua orang ada rasa kecewa tetapi bukan sebab mereka kalah tetapi sebab sikit lagi nak dapat emas tu. Performance ok pada aku. Ada juga beberapa pengkritik sukan alam maya kata mental x kuat sebab tu kalah.. jawapan aku ... cuba kau main tengok... jangan kata satu Malaysia tengok... cuma bagi orang kawasan perumahan kau jer tengok , aku rasa kau dah gabra...

Pada keseluruhan rakyat Malaysia , anda semua memang terbaik . Tetap sokong walaupun tewas . Satu Malaysia..

No comments:

Post a Comment