Tuesday 19 March 2013

Makan time

Pagi tadi baru sampai kl... dari basel - amsterdam - kl... rasa penat sebab x boleh tido dalam flight. Naik pulak KLM....perggggggg... punya laaa sempit tempat duduk dia... dah lama BAM x beli tiket naik flight ni... MAS still the best.

Sampai saja tadi terus naik taxy. . Tak jauh sangat dari rumah aku.. dalam 30 minit je sampai. Bini aku pon dah belikan nasi lemak lauk ayam seperti yang aku pesan.. rasa sedap sangat sebab dah muak makan roti dan mentega je kat sana. Anak anak aku dah gi sekolah... x sempat nak jumpa diaorang ni.

Lepas mandi terus tido .. lama laa jugak .. tersedar dah kul 3pm.. terus bangun ..start keta dan jalan gi amik anak lelaki aku kat sekolah..

Perjalanan balik singah jap kat Summit. . Nak beli cd u tuntutan anak aku.. kenalaaa belikan.. lepas beli terus makan kejap kat kedai mamak dan seperti biasa anak aku akan order... Roti Canai....

Apapun aku happy dapat spend this quality time ngan dua anak aku ni.. aku rasa kadang kadang.. banyak benda aku miss tentang pembesaran diorang ni...

PERGOBANAN....

No comments:

Post a Comment