Sunday 17 March 2013

Swiss open 2013

Semalam kami sampai dalam pukul 2pm dari birmingham. Satu minggu dah lepas dan bagi aku agak happy dengan keputusan player ladies aku kat all england ni...

Walaupun setakat quarter final je... tapi yang penting kwei dah beransur pulih dari kecederaan dia. Dah tentu masih banyak lagi diaorang nak kena belajar dan aku kena peningkan kepala aku lagi untuk tingkatkan prestasi diaorang. Harap pihak BAM bagi aku masa yang secukupnya.

Dekat Swiss open ni, draw kwei dan vivian agak susah juga, jumpa second pair indon yang menurut kata assisten aku.. dorang x suka main. Harap sangat diorang dapat main dengan tenang macam kat All England. Menang kalah xlaa penting sangat kat aku, cara main penting coz senang nak rangka program lepas tu.

Kita tunggu je laa keputusan esok k...

No comments:

Post a Comment