Thursday 28 March 2013

My Bro


Bro aku dah kembali balik ke Indonesia... Aku rasa PBSI dah buat keputusan yang bijak.. Nampaknya president baru mereka tukar semua sistem lama dan sekarang diterajui oleh sebahagiaan bekas pemain mereka. Dari apa yang aku dengar nampak macam bagus tapi kita tengoklaa camne...

Berbalik pada bro aku ni, dia telah banyak beri peluang pada aku masa aku jadi assistent dia dulu. Dia bagi peluang kat aku jaga Koo/Tan dan Ehui/Pthy masa tu. Kalau aku buat salah dia akan tegur aku tetapi langsung tak mengongkong aku dalam membuat program... Alhamdullilah masa tu dua-dua pair ni jadi first pair kat dunia. Memang bukan senang nak jaga top pair ni...

Kami kadang kadang boleh bertengkar atau tak sependapat tapi semua tu adalah antara kami berdua saja.. Pihak management takkan tahu.. Itu yang aku paling suka... Aku akan rasa free nak cakap apa pun sebab aku tahu kami sama sama sincere nak bantu player tu.

Sekarang ni dari segi kerja, dia dah jadi lawan aku, tapi diluar dia tetap my BRO...

1 comment:

  1. rajin ko berblog..bagus..teruskan usaha anda..rindu coach rexy

    ReplyDelete